UX/UI dla mierzalnych rezultatów. Strategia, badania i design.
U nas UXUI to nie tylko projektowanie UI z założeniem, że zrobimy kolejny ładny projekt który powiela schematy które działają u innych albo ma sprawdzone formułki z poradników uxowych.
UX (User Experience) to doświadczenie użytkownika – sposób, w jaki odbiera on produkt, usługę lub stronę internetową. Strategiczny UX to podejście, które łączy badania, analizę i projektowanie w celu stworzenia intuicyjnych, funkcjonalnych i skutecznych rozwiązań. Dzięki strategicznemu UX zwiększasz zaangażowanie użytkowników, poprawiasz konwersję i budujesz przewagę konkurencyjną
Sprawdź nasze kompetencje w zakresie UX/UI.
UX Research
Badania jakościowe i ilościowe (wywiady, testy użyteczności, analiza heurystyczna, eye-tracking).
Analityka behawioralna
Analiza zachowań użytkowników na podstawie danych (np. heatmaps, click tracking, testy A/B).
UX Design
Projektowanie struktury i logiki interakcji użytkownika z produktem – wireframing i prototpyowanie.
UI Design
Projektowanie interfejsów, czyli wyglądu aplikacji i stron internetowych spójnych z kluczem wizualnym.
Interaction Design (IxD)
Projektowanie mikrointerakcji i zachowania elementów UI.
Information Architecture
Organizowanie treści i nawigacji w sposób intuicyjny dla użytkownika.
UX Strategy
Wyznaczanie długoterminowej wizji UX zgodnie z celami biznesowymi.
Accessibility (A11y) UX
Dostosowanie produktów do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Growth & Conversion UX
Optymalizacja UX pod kątem rozwoju produktu i sprzedaży.
CRO (Conversion Rate Optimization)
Analiza i ulepszanie ścieżek użytkownika pod kątem zwiększenia konwersji.
UX improvement
Audyty i sugestie pod kątem polepszenia doświadczeń użytkownika.