UX/UI dla mierzalnych rezultatów. Strategia, badania i design.

U nas UXUI to nie tylko projektowanie UI z założeniem, że zrobimy kolejny ładny projekt który powiela schematy które działają u innych albo ma sprawdzone formułki z poradników uxowych.

UX (User Experience) to doświadczenie użytkownika – sposób, w jaki odbiera on produkt, usługę lub stronę internetową. Strategiczny UX to podejście, które łączy badania, analizę i projektowanie w celu stworzenia intuicyjnych, funkcjonalnych i skutecznych rozwiązań. Dzięki strategicznemu UX zwiększasz zaangażowanie użytkowników, poprawiasz konwersję i budujesz przewagę konkurencyjną

Sprawdź nasze kompetencje w zakresie UX/UI.

UX Research

Badania jakościowe i ilościowe (wywiady, testy użyteczności, analiza heurystyczna, eye-tracking).

Analityka behawioralna

Analiza zachowań użytkowników na podstawie danych (np. heatmaps, click tracking, testy A/B).

UX Design

Projektowanie struktury i logiki interakcji użytkownika z produktem – wireframing i prototpyowanie.

UI Design

Projektowanie interfejsów, czyli wyglądu aplikacji i stron internetowych spójnych z kluczem wizualnym.

Interaction Design (IxD)

Projektowanie mikrointerakcji i zachowania elementów UI.

Information Architecture

Organizowanie treści i nawigacji w sposób intuicyjny dla użytkownika.

UX Strategy

Wyznaczanie długoterminowej wizji UX zgodnie z celami biznesowymi.

Accessibility (A11y) UX

Dostosowanie produktów do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Growth & Conversion UX

Optymalizacja UX pod kątem rozwoju produktu i sprzedaży.

CRO (Conversion Rate Optimization)

Analiza i ulepszanie ścieżek użytkownika pod kątem zwiększenia konwersji.

UX improvement

Audyty i sugestie pod kątem polepszenia doświadczeń użytkownika.

Return to skiplinks