Nowa strategia cyfrowa Novalend: Strona internetowa dla firmy z branży finansowej

O projekcie

Klient

Novalend Sp. z o. o.

Data

kwiecień – sierpień 2025

Branża

Finanse

Lokalizacja

Polska, Warszawa

Usługi

Strona dedykowana

Front-end & back-end development

WordPress development

Projektowanie UX/UI

Projektowanie architektury informacji

Testowanie i optymalizacja

Prototypowanie i makietowanie

Content marketing

Copywriting

SEO

Zobacz stronę

Nasze zdanie

Novalend zgłosiło się do nas z potrzebą stworzenia zupełnie nowego serwisu internetowego, który lepiej odpowiadałby na ich dynamicznie rosnące cele biznesowe i oczekiwania rynkowe.

Naszym nadrzędnym zadaniem było stworzenie strony internetowej w pełni nastawionej na generowanie konwersji. Aby osiągnąć ten cel, działaliśmy w ścisłej kolaboracji z wewnętrznym działem marketingu Novalend. W proces zaangażowane były również zewnętrzna agencja SEO, z którą koordynowaliśmy działania optymalizacyjne, oraz specjalistyczna agencja copy i content marketingowa, odpowiedzialna za przygotowanie wszystkich treści do serwisu. Taka synergia pozwoliła nam połączyć cele biznesowe z najlepszymi praktykami już na etapie koncepcyjnym.

Wzięliśmy na siebie pełną odpowiedzialność za kompleksowy proces projektowy i wdrożeniowy. Nasz zespół UX/UI rozpoczął prace od głębokiej analizy i stworzenia nowej architektury informacji (IA). Następnie przeszliśmy przez proces makietowania (wireframing), projektowania interfejsu użytkownika (UI) oraz budowy interaktywnych prototypów, które pozwoliły na weryfikację założeń przed rozpoczęciem prac programistycznych.

Kluczowym elementem strategii była mocno przemyślana ścieżka użytkownika (user journey). Opracowaliśmy dedykowaną komunikację wizualną, która nie tylko wspiera intuicyjną nawigację, ale również koncentruje się na precyzyjnym adresowaniu potrzeb konkretnych branż, z którymi współpracuje klient.

Aby aktywnie wspierać użytkownika na ścieżce i zwiększać konwersję, zaprojektowaliśmy szereg angażujących mikrointerakcji oraz dedykowanych narzędzi. W serwisie zaimplementowaliśmy m.in. dynamiczny proces przedstawiony w formie osi czasu (time line), interaktywny kalkulator kredytu oraz quiz, który pomaga dopasować ofertę. Całość wsparta jest licznymi, strategicznie rozmieszczonymi elementami budującymi zaufanie (social proof).

Po stronie technologicznej nasz zespół deweloperski był odpowiedzialny za całościowe prace programistyczne. Jednym z kluczowych wymogów było wykonanie zaawansowanej integracji z zewnętrznym systemem CRM Kalypso, co pozwoliło na automatyzację przepływu danych i usprawnienie procesów po stronie klienta.

Całość wdrożenia oparliśmy o autorski, dedykowany motyw dla systemu CMS WordPress. Pracując bezpośrednio w oparciu o jego natywne API, zrezygnowaliśmy z rozwiązań firm trzecich (typu page builder), aby zapewnić maksymalną wydajność, bezpieczeństwo i elastyczność. Cały interfejs został zakodowany z wykorzystaniem natywnego edytora blokowego Gutenberg, co pozwala klientowi na łatwe i intuicyjne zarządzanie treścią przy zachowaniu pełnej spójności wizualnej zaprojektowanego layoutu.

Return to skiplinks